11 Ekim 2012 Perşembe

Voit Ürünlerinde Spor Saati Fırsatı

Voit ürünlerinde fırsatlar ve kampanyalar bitmiyor.Voit yetkili satış noktası olan Sportifsepetim.com spor saati kampanyasını tekrardan başlatarak tüketicilere bir fırsat kapısını tekrardan açmış oldu.



Spor saati kampanyasında her perşembe sportifsepetim facebook sayfasında bir üründe çok cazip fiyat avantajı sunuluyor.Sportifsepetimin facebook sayfasını takip ederek her perşembe saat 15:00-16:00 saatleri arasında bu fırsattan sizde faydalanabilirsiniz.Unutmayın bu kampanya sadece 1 saatlik bir kampanyadır.Bu kampanyadan güzel voit fırsatları çıkabileceğini sizlere belirtmek isteriz.Belkide satın almak istediğiniz bir ürünü %30-%40'lara varan indirimlerle alamanız bile söz konusu alabilir.Bu nedenle saportifsepetim facebook sayfasını takip etmenizi öneririz.

Sportifsepetim facebook sayfasına ulaşmak için alttaki linke tıklayınız;
http://www.facebook.com/sportifsepetim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder